måndag 13 augusti 2007

Toy Machine Lurk-Fest Tour i Malmö

Som bekant var Toy Machine i Malmö förra veckan. Först var det autografskrivning på Streetlab och sen demo på Stapelbädden. Det var överlag en lyckad tillställning men bra åkning och bra uppslutning av åskådare. Här är lite bilder som Katlinka och Benhög tog.


Billy Marks, Johnny Layton, Nick Trapasso, Josh Harmony och Diego the Butcher.


Ed Templeton ritar TM gubbar.


Josh Harmony signerar.


Jag vet inte hur många signaturer Ed skrev, men en jäkla massa var det. Det som imponerade var att han gjorde olika figurer till alla sina signaturer.


Arty. Det är klart vi skall ha en originalmålning av Mr Templeton i butiken.


Färdig och signerad..


Johnny Layton


Austin Stephens


Matt Bennett


Bennettgrind


Nick Trapasso


Trapasso gick lös på alla fyra.


Billy Marks


Ed Templeton.

Vi har även lagt upp ett klipp från demot som du hittar här

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns några intressanta punkter i tiden i denna artikel, men jag vet inte om jag ser dem alla centrum till hjärtat. Det finns en viss giltighet men jag ska ta tag åsikt tills jag undersöka det ytterligare. Bra artikel, tack och vi vill ha mer! Till FeedBurner samt