fredag 31 augusti 2007

The crying game

Idag e det fredag hela jävla dan så det tänkte jag att vi firar med ett youtube klipp på en kille som var med i "Britain has got talent" och sjöng Opera. Han hade aldrig sjungit för någon innan och alla trodde ju att han skulle va skit, men efter ett tag så fattar publiken hur duktig han är och reser sig upp för att applådera och detta är första gången det har hänt i det programmet. Första gången jag såg detta klippet så grät jag som en 5åring. Så varsegoda och njut av ite vacker sång och en riktigt skön kille. Trevlig helg mina vänner!


-the rev

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det där Youtube något nytt eller. har aldrig sett dessa klipp tidigare..

Anonym sa...

jag gråter fortfarande, haha ärligt, det gör jag

Anonym sa...

Fy fan vad fint! Jag har hört om honom innan men dehär var första gångan jag såg klippet, makalöst.