lördag 24 mars 2007

Stockholm 48 timmar

Häromdagen lånade jag och Jugga Skodan för en tvådagars tur till Stockholm. Jag skulle på utbildning och Jugga skulle på möte. Det blev intensiva 48 timmar.


På kvällen stack vi till frysen för en session och lyckades också få ett tricktips med Florell. (Be on the lookout for..) Stephen och Jackie Chan


Stephen, Ricky, Jugga och Florell


Efter ett par timmars skate bar det av till ett närliggande locals only ställe för ett par kalla.


Jag och Ricky


Florell och Sopovic.


Jugga och Florell


Jag gillar och bada, alla gillar att bada...



Stephen och Albin.

Tack Love och Mark för logi.

:: Rasmus

3 kommentarer:

Anonym sa...

JAså jag tror att johan ger ett cp trick som tricktip eller?

Isak sa...

JAså jag tror att johan ger ett cp trick som tricktip eller?

Anonym sa...

Fina bilder på pojkarna från hufudstaden.