fredag 16 mars 2007

Cairo "live" update

Eftersom jag inte har kunnat lägga upp bilder tidigare så har jag valt att vänta med att blogga men nu funkar det iallafall.

Min resa började med ett flyg från köpenhamn till Budapest som var rätt ghetto, landningen var inte mjuk direkt och vegetarisk mat för ungrarna verkar vara kyckling.... Så här så min "vegetariska" mat ut:


I Budapest var jag bara en timme men jag såg några sköna lirare med tribal linne. Här e en bild från flygplatsen:


Nu har jag varit i Kairo i några dagar och jag har sett pyramider, hemlösa till tusen, kameler, åsnor, moskéer och en jävla massa andra saker. Jag har inte skejtat nått men jag har sett lite schyssta spots. Här kommer lite foton från resan hittills:




Egyptens svar på liquid sole...



Jag återkommer inom kort med fler foton och lite text från Kairo. Until then...

-the rev

Inga kommentarer: