söndag 4 mars 2007

A DAY WITH ROADKILL

vaknade idag solen sken som bara den så jag var tvungen att peppa mig med lite skate så lite skeleven var inte helt fel.






Sen när jag kom ut till bilen blev jag såååå jävla förbannad. Antingen har jag kört på en trottoarkant eller så har någon jävel snott min navkapsel.




Efter jag hade lugnat mig så stack vi hem till mina föräldrar och åt lite mat. det blev biff Oooh gott. och när jag hjälpte till att duka av hitta jag en cool konserv ala thrasher



Nu när magen är belåten så är det dax att bege sig till stapel för att kolla läget



Kallt som fan var det och mycket folk jag som kände att jag bara skulle rulla och chilla lite men då dök



upp. så då var man tvungen att lägga upp ett och annat

nu är man hemma igen och vad dyker då upp??? jo lite



Man tackar ett två tre fyra glas skadar väl inte..

Yes det var allt för mig idag.

Ses på Bryggan på tisdag

Inga kommentarer: