måndag 1 oktober 2007

Vacaciones de skate

Nu har jag varit i Barcelona i 5 dagar, och jag har 14 dagar kvar, tänkte lägga upp lite bilder o visa vad som hänt hittills, ciaoo!




Vädret är varmt och skönt, vi var vid stranden första dagen och badade


Lisa jonglerade




Jäs Unit där bak! Vi bestämde oss för att följa med till en tävling i Reus, en stad utanför Barca, det tar ungefär 2 timmar med bil dit, (om man hittar rätt) vilket vi inte gjorde, för oss tog det kanske 4 timmar.


Med denna bussen åkte vi till Reus, det är tre svenska tjejer som har den.


Vi var 13 pers i bussen, det var trångt men det gick!


Vi kom fram till skateparken på natten innan tävlingen, parken var riktigt kul, den var nybyggd också.


Medans alla de andra sov i bussen, så tältade jag och Lisa utanför.


Chico (i mössan) som vann första priset, 2000 euro!


Brasilien!


Skön stämning på läktaren


Alla peppade mig till att vara med i tävlingen, det var inget som jag hade tänkt göra, men i sista sekunden, en kvart innan det skulle börja så anmälde jag mig till tävlingen, och var med.


Efter tävlingen drog jag och Lisa in till stan för att käka, vi hittade Manolos i Reus också. Inte riktigt lika livat där.


När vi kom tillbaks från stan, hade vi missat prisutdelningen och allt sånt, men tydligen hade jag fått en massa priser! Jag blev riktigt chockad, men det var sjukt kul. Egentligen gick mitt tävlingsåk inte alls så bra, men de uppskattade att jag var med ändå verkade det som. Alla var glada, speciellt David!

Jag kanske lägger upp något mer senare, ha det fint! /Sarah

7 kommentarer:

Anonym sa...

yea sara!

Anonym sa...

så klint av dej sara! kul o se så mkt bilder!

Streetlab sa...

Fan va du är grym/ Benhög

Streetlab sa...

Roligt att se Sarah! Keep up the good work!

:: Rasmus

Anonym sa...

Mer bilder. Vill se mer bilder. Fest, chill, skatebilder. Vill se allt. / BIG fan

Anonym sa...

Kanske????????
Självklar ska du lägga upp mer bilder ;)

J-UNIT sa...

Sick!