söndag 10 juni 2007

Bowlriders FINAL!!!!

Sådär ja, då var det över.
Mycket sol, öl och musik men framför allt fantastisk skejt att titta på har man fått under helgen. Finalen avgjordes idag i ett grymt jämt heat där Rune Glifberg tog hem förstaplatsen. Efter hans åk tror jag inte det var någon som trodde något annat heller. John Mag tog hem andraplatsen, men för alla känns det nog som om han vann hela alltet! Grymt bra kört John och stort grattis från oss på Streetlab!!!!


Tack för denna gång
Er trogna korrespondent
/Jonas






Moa och Mallan tittade förbi som hastigast. Lite för hög musik, trångt och lite för varmt tyckte Moa...


Hörselskydd måste man ha när man är så liten...


Alain Goikoetxea tog hem tredjeplatsen med värdighet. Bs air.


Mannen jag aldrig kommer ihåg vad hen heter eller heller kan förstå vad han säger... Från Hawaii kommer denna bs airen. Förrästen, Chris Cudlupp tror jag det var han hette...


Ross McGouran tillhör en av mina favoriter. Plockade fram trick ur sin påse som ingen annan hade... Enkel Lien air.


Kickflip melon




Nicky rules!


Nicky och Ross


Vår allas John Magnusson med en enkel bs boneless i förbifarten...


John pustar ut efter finalen.


Som sagt, ingen annan hade en chans mot Rune idag. Han plockade fram flow och trick vi inte har fått se föränn idag. Sjukt smooth bs ollie.


Han intervjuades direkt efter finalåket. Som jag sa, det var inget snack om vem som skulle vinna!!!


1:a Rune Glifberg, 2:a John Magnusson, 3:a Alain Goikoetxea




Herr John Magnusson

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS JOOOOOHN!!!!!!!!!!!

Fredrik sa...

Wow! Grattis John!

Grymma bilder från tävlingen, förresten. De bästa jag sett hittills. Cred till fotografen!

Anonym sa...

Grattis John....
Du e grym...

Anonym sa...

Tack edanator. Det värmer...