torsdag 28 juni 2007

24 timmar i London

Förra veckan var det go skateboarding day och Nike SB, Blueprint och Moving units hade ett stort event i London. Torsdag morgon begav jag mig till kasptrup för att bevittna detta jippo. Med bara bräda att checka in o skatepeppet i topp lämmna ja köpenhamn. När ja närmade mig london kändes det som att planet skulle störta.... London city airport?? VA? ny flygplats mitt i stan, lite coolt men läskigt att landa bland vägar och hus. stod 30 minuter vid väskbandet och ingen skate:( Sorry son! didnt make it. Eftet lång förklaring om varför ja va här och att ja bara skulle vara här i en dag och att min skate va livs viktig för mig just idag fixade lady behind the counter att ja kund köpa en ny skate. tack o hej FUCKERS!!!!

Lite tunnelbana, Boon, Henrik

Efter att skejtat på en av flimarnas bräda börja det regna. Koffe o Boon pigga o glada

Mera tunnelbana Nike Crew

Mat på Wagamama, mums!

Wiegs posing

Kvällens happening

Kaspar & Simo

Init!!!

Potter

Daryl, Kspr, Tommy, David

Afterhours

Cleaning up

Best photo

Joey, Clark, Weig

Zoooooooom 3

Koffe sleeping & supportin

Shimizu Vs Gays

Bildbevis på att brädan checkats in

Home sweet home, midsommar med helstekt lamm. mums!


För mer bilder kolla denna länk.
http://www.streetbeers.com/view.php?id=209

2 kommentarer:

Anonym sa...

alltid bräda som handbagage

Anonym sa...

Hahahaha... riktigt nice!inte illa för att vara 24H i London(europas rövhål). ska lägga upp mera skambilder mycket snart.ride or die./kofflash