fredag 8 januari 2010

32 tävlande...

10 kommentarer:

Anonym sa...

the berrics har redan gjort detta tror jag

Anonym sa...

Tror inte det.. Har inte sett en ända svensk åkare på Battle At The Berrics.. Eller du menar att Game of Skate har gjorts tidigare.. Stämmer, det var inte Streetlab som uppfann det. Har nog gjorts långt långt tidigare än när Berrics började med sin..
Betyder det att ingen annan någonsin får ha en Game Of Skate tävling? Surt i så fall..

Anonym sa...

öm nerv

Anonym sa...

Öm nerv?

Streetlab sa...

Har inga ömma nerver, bara ömma leder.

Falt is king sa...

Updatera schemat då för tusan. Ingen direkt action på BPB. Kör ny match varje dag så det händer något, klockan 09.00 varje dag ska detvara en ny match så man har något att se fram emot när man vaknar och allt är fräscht i våra hjärnor och man vill ju bara se mer. Inte vänta dagar ut och dagar in innan man får utdelning. Får inte tappa tempot men det gör det lite tyvärr. Kom igen nu och kör på. Bang, bang bang. Hypa upp och lägg en växel. Lite mer action, mer ös!!! Intresset svalnar fort och det får det inte göra för då tappar det sin charm och man slutar bry sig. Jag vill ha mer.

Fixarn sa...

Oj oj oj. Jag tror att "Falt is king" just har plitat ner ett av 2010 roligaste inlägg. Värt att notera är att det bara är mitten av januari. Jag låter förmodligen ironisk, vilket inte är mitt syfte. Det han skriver är sant. Lägg på en rem nu grabbar och uppdatera oss lite. Det är väl det minsta man kan begära i denna bistra vintertid. Gört!

falt is king sa...

Eller hur Fixaren!! Man vill ju bara ha mer, mer och ännu mer av BPB. Jämna strider och tuffa kamper där vi får se delikata uppläggningar av södra Sveriges absoluta elit. Just det, mitten av januari och jag går och huttrar mina slitna skejtdojjor som glider runt på blött blask blandat med salt som ger mina skor en ful vit rand längs gummit, jag nöter på mina trick och pastan smakar som vanligt, tråkigt. Hoppas på vår och lite ny inspiration. Tills dess vill jag falla in i en BPB "koma" som fångar upp mitt ganska halvtråkiga lunk, jag vill ha mer action, varje dag, varje dag. Jag vill fundera på nästa match, se den....känna den. Kolla här. Det är 16 matcher i första rundan, sen 8 matcher, sen 4 matcher, sen 2 matcher och sist 1 match. Detta blir totalt 31 matcher. Många svettiga minuter framför datorn och jag vill känna lunkten av bränt urethane på den där switch backside flippen och se hur skogummit pulveriseras längs griptapen.
31 matcher det är en månad om man kör varje dag. Perfekt för denna årstid. Om en månad är det nästan mars och då kan man förhoppningsvis känna våren. Just därför blir det perfekt med en ny match varje dag. Drar detta ut på tiden och det kommer avgöras i april då är intresset bortgrindat på några av stadens alla sköna nya ledges som jag kommer waxa in och grinda tillsammans med er. Jag vill ha medicin i form av BPB nu! Det är nu jag behöver det!! Inte i april. KÖR!!! Jag väntar.......

Anonym sa...

Vill först säga att vi uppskattar att ni gillar BPB och vill ha mer! Vi kommer lägga upp 3 st matcher i veckan - Måndag, Onsdag och Fredag. Hade också gillat om vi hade en match varje dag men tyvärr hinner vi inte med att klippa och hypa detta i annat tempo, då vi samtidigt skall styra upp sidan med nyheter, produkter, andra skateklipp på Streetfeed, filma nytt mm. Vi gör vårt yttersta för att BPB skall vara roligt och att nå ut med det till er.
I slutet av varje vecka kommer vi även uppdatera listan med veckans tre vinnare. Känns som det räcker att göra detta efter var tredje match.. Ny match idag förrästen! http://streetfeed.se/category/bajs/
/Streetlab

Anonym sa...

sluta gnälla nu och klipp färdigt och lägg upp varje dag