onsdag 15 juli 2009

Johan Florell • Vila i frid


18 kommentarer:

Anonym sa...

När jag skatar i fortsättningen och ska försöka landa ett svårt trick ska jag tänka på dig och det kommer ge mig inspiration och guts, för du var en sann ripper. Bara så du vet.

Anonym sa...

All kärlek till dig och till alla som hade äran att känna dig.

/Jonas

Anonym sa...

Aldrig träffat en så glad, postitiv outgoing människa som dig förr. Var du än är nu så är jag övertygad om att du ger din omgivning samma ljus och skratt du ger oss, och kommer alltid att ge oss.

Teach heaven to rock, Amigo!

/ Victor H

Kaffemannen sa...

Jag blir så stum och ledsen. Tankarna till er i teamet och till hans familj.
När jag ser honom framför mig, var han nu är, har han fortfarande ett leende på läpparna med en liten vit skumfläck på överläppen från en latte macchiato jag nyss serverat honom.
Oerhört tragiskt och en svår förlust. Vila i ro.

macman sa...

du försvann från scenen helt för snabbt du var en stor inspirations källa och när man var på samma spot som du så fick man ta och stanna upp och se på vilken energi och friskt humör du hade vila i frid :P

Fredrik sa...

Vila i frid!

Anonym sa...

Johan, en sann ripper och en sån glädjekälla. Detta kan bara beskrivas som tragiskt.

Du kommer alltid leva kvar på skatescenen och vara en inspiration till oss andra.

R.I.P

Fredrik

Benhög sa...

Du var fan en grymt bra människa Johan!! Vi träffades så sent som i onsdagskväll och det är jag sååå glad för. Jag har gråtit, skrattat och tänk dom senaste dagarna och det känns bara blankt. Min vän, min team-åkare och min pilates-kompis, jag kommer sakna dig för alltid!! Tack för alla skratt och roliga stunder som du bjöd på och vi ses på andra sidan! Vila i frid

Benhög

Anonym sa...

damn

Henke sa...

Svensk skateboard dog en liten bit.
Du var alltid så snäll och trevlig när man träffade dig på tävlingar.

All kärlek till dig Johan.


R.I.P

Hampus sa...

det är inte sant, det får inte vara sant. rip forever Johan <3

Anonym sa...

.R.I.P. Johan kommer sakna dig skit mycket allt som du lärt mig
e ledsen =(

Anonym sa...

kom ihåg när jag gick på skategoats och du lärde mig så mycket och så trevlig du va och du dog i en unng ålder kommer sakna dig .R.I.P. SES I HIMMELEN Daniel

. sa...

*********

Anonym sa...

Vila i frid johan!

Anonym sa...

johan,

du spred så mkt kärlek, klokskap och värme omkring dig. det är svårt att finna en mening med att du slits bort från oss så tidigt.

tack för de fina stunderna, johan. mitt hjärta blev alltid varmt när jag träffade dig. den gråaste dag blev mycket ljusare.

ditt leende bär jag med mig var jag än går i livet-också nu när jag gråter.

hoppas att du får ro nu.

kärlek f

Anonym sa...

du var nog en av dom finaste människorna jag träffat.

all kärlek till dig johan!
kommer sakna dig så jävla mkt.

vila i frid

Isabelle sa...

du förgyllde våra dagar vårt första år på fryshuset innan du slutade hos oss! även fast jag inte ens gick skate. kommer aldrig glömma skolavslutningen vid jul'06 då vi satte en gigantisk tomteluva och fotade dig på skolgården.

hoppas du har det bättre där du är nu, förevigt lilla skejtfröken.