onsdag 15 oktober 2008

Fernando och Slomo i Amsterdam






Här kommer en liten update från WITP helgen i
Amsterdam som Fernando, Jamil, Josef och jag besökte för ca två veckor sedan.
Tyvärr har jag inga bilder från själva tävlingen istället på Amsterdam.
Det mesta stötte jag på från vårt hostel till
centralstationen på väg hem sista dagen.

På väg till Amsterdam!
Utanför vårt hostel.
I vårt rum.

Jag kom till Amsterdam några timmar tidigare än dom andra.
Som sysselsättning möblerade jag lite i hyllorna.
På väg till centralstationen stötte jag på en "Snel Klad Hest"..
Tre gigantiska bord i betong..
Jätte stora verkligen..




I Slomos hjärna: Hmm...?!
I din hjärna: Hmm...?!
Dom största ölen jag nånsin sett!
Ha de fett till nästa gång!
/Slomo










1 kommentar:

Anonym sa...

Gött Slomo!
Artsy!