torsdag 1 maj 2008

Fem dagar i Milano

I helgen var jag på en tjejtävling i Italien, det var nice, vi hann med att både turista och skejta.. här är några bilder från min resa!

Lisa, Elisa, Louisa och jag fick bo hos en Italienare, Rocco, som visade oss runt i hela stan.

De hade party-ambulansbussar, vet inte riktigt varför, men konstigt såg de ut.


Tävlingen var på Trinity skatepark.. Det var många tjejer med, jag vet inte riktigt hur många, kanske 25 st. Det va bra pepp, och en tjej från Holland vann, en tjej från Spanien kom på andreplats och jag kom på tredjeplats.

Pizza, pasta, vino.. Italiens motsvarighet till ZTV kom fram till mig på gatan och skulle intervjua

Mitt flyg hem med Sterling var 3 timmar försent.. inte att lita på..

3 kommentarer:

Anonym sa...

grattis till 3:e platsen sara!

Anonym sa...

fint sarah!

Nicoline sa...

Grattis Saritaaa! Håber vi ses snart! Om ikke andet, nok i Barca! Vamooo heavi guacho heavi :)