måndag 18 februari 2008

My Valentine!

I Torsdags var det alla hjärtans dag och för somliga är denna dag mega viktig
och för andra går det bra bara leva som vilken dag som helst..
För mig så blev det lite av varje. Nu ska jag ge er en glimt ur hur min
Valentines day såg ut.


Morgonen Börjar med att Hacka min iphone som legat
på hyllan sen Miami, liiide Matrix. Äntligen!!!

Sen blev det brecki for champs

Mätt som en.........

Sen är det viktigt att tömma ryggen som benhög brukar säga

Jubba lite innan ja drar ut på mission

Möter Staffan nere på SL, kamera/motivations man of the day

Fersens väg är poppis, här springer jag på Björn och Linda

Nyblivna Föräldrarna va ute på promenad med Jr

Påväg till spotet såg vi detta skumma hus, med ögon
och utan trappa, måste va en lång en som flyttat in.

När vi kommer fram till mitt spot of the day står där så klart en
jävla bil i vägen, mer opepp får man leta efter...

Under tiden vi vänta på att bilen skulle flytta sig
passa vi på att åka till bryggeriet och prova på Patriks nya tärning.

Efter att ja äntligen satt mitt trick var det dags för torsdags träning med gubbarna.
Pilates äger!!!

När ja sen halvdöd traskade in genom dörren möttes jag med en
våg av kärlek, samhall hjärtan och ett par snygga kalsonger.
Vad som hände sen tänker ja inte dela med mig av.......
Hoppas ni hade det lika bra som ja!

juggs

2 kommentarer:

Anonym sa...

yea! ser gött ut, love 4-ever

Anonym sa...

vad hände sen?