söndag 4 november 2007

Triple-A skatecamp, Bryggeriet

I helgen var det tjejskatecamp på Bryggeriet. 29 st tjejer var vi tror jag. Det kom ett gäng från Stockholm, några från Göteborg och även besökande från England, Holland och Frankrike. Det var en kul helg. Johanna och My filmar Jag gör en ollie Katta och Tamsin Vi anordnade några tävlingar, det var pepp från alla håll. Isa är riktigt cool, kolla bara tröjan. Hon är bara 11 år och rippar bowlen. Med mer fart än de flesta Katta med gitarren Tamsin från London En massa pizza Jag har alltid undrat på vad det var för skillnad mellan cola zero och light, så jag gjorde ett coca cola test. Jag gissade rätt på att det var cola light, men jag kände ingen skillnad på zero och vanlig. Det var rätt dåligt. Vinnarna av tävlingarna som vi anordnade. Tack till alla som var med!



http://www.vimeo.com/370922

Skejtade som en galning på natten till lördagen, det är mycket roligare med nattskejt!

/Sarah

2 kommentarer:

Anonym sa...

yeah! schyssta bilder, för att inte tala om din nosegrind sen.. gryyymt!

Anonym sa...

Sweet! helt sant sarah skate på natten var sjukt bra, det är då det händer!! sjukt bra lipp o nose, rocka på!!

tack för en kanoon helg!! :-)