måndag 21 maj 2007

I LOVE SL!!!!!!!

I love SL hade varkligen funkat har, alla tror att det star for I love Slovenia. YEAH!
Nu har ja varit har i 5 dagar, lyckats sla mig sonder o samman pa dom 2 forsta dagarna, kakat mixt grill plate med jaka sa det kom ut chevapi ur oronen pa oss. varit pa konsert som rocka battre an ngt annat och mycket mer. Nar ja vaknade dag 3 hade ja ont i hela kroppen sa det blev min forsta "semester dag" rysk specialar massage kl 10 sen drog jag och Jaka Till Atlantis, ett mega vatten paradis och nu kanner man sig som manniska igen. Jaka drog pa en platning och jag stanna hemma och chilla. Efter 5 timmars chill kom Dean o Tomzi och hamta upp mig och vi begav oss till stan. Motte upp med Jaka o Co sen blev det Pizza som vi kaka hemma hos Jaka.
Dag 4 vakna vi ganska sent, alla behovde vila, sen drog vi till ett nice litet bump spot, fick en bild sen begav vi oss till jakas paron pa middag, grillade fiskar i alla farger o sorter, mumsigaste pa lange. Matta o belatna begav vi oss till kranj dar det va en skate session men vi kom nar det hela vad over men da borjade det roliga, 100 pers som slog sonder en bil som dom hade flygit over under tavlingen, nagon slags tradition har nere, ganska siick!
Sedan drog vi till en betong park som va ganska kul, drack nagra bira o sen va det konsert. TBF fran split spelade i kranj, super bra grupp min beskrivning skulle vara, jurassic 5 meets beastie boys meets balkan rock.
dag 5 idag drog vi o fixa en crack sen var det dags att forsoka ett trick ja inte satte forsta dagen, efter en javla massa forsok fick ja inte detta trick idag heller:( men jag har 2 dagar kvar sa vem vet;)
Efter dagens session lammna vi Daria (jakas girl) pa stationen sen drog vi alla till atlantis igen, lifes good sometimes!!!
nu ska ja sova.

lite blandade bilder.
enjoi


Slovenian junkie


Balkan lunch, Burek med kott, vanilla yogurt, balkan pastej


Hard workin men!


Kontejner mascot


TBF (The beat fleat) LIVE


java i solen

Inga kommentarer: