fredag 23 februari 2007

Hälsningar från Europa någonstans..

Halloj!
Idag är det 3 veckor sedan jag o Jugga flög till München för ISPO-mässan, jag har inte varit sysslolös sen dess. Veckan därpå jobbade jag en dag och åkte sedan på kvällen till Stockholm för en jobbrelaterad utbildning. Jag åkte hem på fredag för en vecka sedan och han vara hemma i 1 timme innan jag och mina polare i Crowpath stack ut på en två veckor lång turné i Europa. Det var ett tag sedan jag slutade lira i mitt band men denna gången följer jag bara med som chafför och support.

Har nu på en vecka kört 450 mil vilket sätter sina spår när man annars bär på förstärkare etc.

Det är inte bättre än att man längtar hem lite smått.




//John och Dan hälsar från Paris

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas ni har det gött grabs...ses när du kommer hem john