torsdag 28 december 2006

Här få ni se en glimt ur mitt julfirande!!!!



Jodå! Knäck är ju ett måste inför den stora dagen......



Snyyyyyyyyyygt!



Sen är ju Lussekatter en av mina stora favoriter och efter som ja missade lucia så det blev en laddning lussebullar till!



JULAFTON!!! Skejt med boysen i Djura som back in the DAYS, sen massa julfir och mat.Men till slut så fick man testa sina julklappar! YEAH!



FRDRIK "RIGHT SAID FRED" BENHÖG NILSSON Gör sig i ording inför juldagen.....(sj stukan man FOTFAAAAAN ordentlig på bryggan)



hmmm. Äntligen en kall öl!



Sen för drygt en timma sen avslutade ja det hela med en Best of 3 match i fia med knuff med min kära mormor.... 3-0 till jugga!!!



God fortsättning på er alla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilken mage fredrik har skaffat då....

Anonym sa...

Fredde är kaxig krampa. Jag svär det är sant!

Anonym sa...

tror jag säkert...

Unknown sa...

gaaah! den där underbara hooden, vart kommer den ifrån?

/Betty